tirsdag 9. august 2016

En god runde på ABM

Jeg har hatt en god runde med Kathy O'Neil på ABM, og nå har vi allerede fått lekser med oss heim av henne. Det er bra å kunne følge opp hennes gode arbeid med meg. Jeg føler at det hun gjør, løser opp her og der. Så jeg håper vi får se mer til henne neste gang.

Ellers går livet sin vante gang. Pappa liker å kjøre små turer rundt på de svingete små veiene, og de skal vi nok få mere av for på lørdag er vi tidlig ferdige. Og da kommer han med ville forslag om kjøring til København eller andre byer rundt omkring. Jeg orker ikke det stresset etter to runder med ABM. Man blir jo trøtt av det. Så for å avlede ham skal jeg gå med på et besøk på et loppemarked her i nærheten - noe som forhåpentligvis kan tilfredsstille hans virketrang.  Men hvem vet hva han kan finne på å dra med seg derfra.

Dette var hele rapporten for denne gang.

domantrener

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar