onsdag 10. juli 2019

Tusen takk til Grovfjord bygg med ansatte og underentreprenører med ansatte.


Tusen takk til Grovfjord bygg med ansatte og underentreprenører med ansatte. Det har vært et godt prosjekt hele veien.
For noen timer siden skiftet jeg ham.
Jeg ATV-et opp til Magnebo som byggherre og ATV-et ned som husherre. I dag overtok jeg Magnebo. Egentlig skulle jeg her si en masse, men litteraturen inneholder allerede en mal: ord strekker ikke til. Vi gikk fra rom til rom og endte opp utafor. På forhånd hadde vi fraktet opp campingstoler og -bord slik at vi skulle ha noe å sitte på. Vi hadde også med oss mat. Klappakakene som kom fra fryseren ble perfekt i varmen mens vi gikk husgodkjenningsrunde. Brunosten ble til prim og smøret til olje. Colaen ble til kaffe, men det var helt perfekt.

Det hviler en god ånd over huset, og det kan jeg nok takke de som har jobbet der. De har satt sitt preg på huset.

Så helt til slutt det jeg ikke klarte si der oppe: Tusen takk til Grovfjord bygg med ansatte og underentreprenører med ansatte. Det har vært et godt prosjekt hele veien.

PS: jeg kommer igjen senere. Nå skal vi blåse ut før vi i kveld kjører opp et lass med diverse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar