mandag 16. mai 2011

Ring meg 09.00

Endelig! Nå har jeg sittet i en halv time og trødd innvendig mens jeg har ventet på at datamaskinen skal være skriveklar. Jeg sitter ute¨, og følgelig er det den bærbare maskinen. Den har ikke vært i bruk på en stund, og selvsagt har den akkurat nå funnet ut at den skal oppdatere seg, noe som jeg av erfaring vet vil ta tid - og det tok tid. Mens den oppdaterte seg, satt jeg og stresset som fan innvendig mens pappa rapporterte jevnlig om antall minutt igjen.



I dag har vi hatt et lite jordskjelv her. Kamil og pappa har saget ned det hellige skogholtet til mamma her rett foran stuevinduet. Sånn går det når man gir folk blanko fullmakter mens man sjøl går i kjelleren for å legge inn bøker på www.bokkilden.no.



Senere


Da ble det pause på vel en time. Vi fikk uventede gjester og er nå havnet innendørs. Jeg sitter på min faste plass i sofaen og flirer godt, for rett ut kan jeg se det skogholtet som ikke lenger er der.



En annen ting som gjør at jeg flirer godt for meg sjøl, flire er forresten ikke rette ord, jeg sitter og koser meg. Saken er at biofonotonjenta har banket bort mammas astma og allergi, og nå ser hun ikke ulikt på å ta en tur til USA. Jaha, jaha. Hjelp meg å kryss fingre for at det blir slik.



domantrener



PS: Pappa og jeg sover tre netter i uka i trykktanken, og etter skjema skal vi sove der i natt. Jeg føler meg litt utrygg akkurat nå, for etter det skogsholtet vet jeg ikke om vi slipper ut til rett tid i morgen tidlig….Kamil er her, men han har ikke operert trykktanken før, så det hadde vært flott om noen av dere kunne ringe hit i morgen i 9-tida og sånn helt tilfeldig spurt etter pappa eller meg. Er ting normalt, har vi vørt ute av tanken i 2 ½ time på den tida og godt i gang med ABR.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar