onsdag 13. april 2011

Mimreren skriver

10.04.2011



Kvelden har stått i minnenes tegn, delvis fordi vi endelig har avgjort at vi reiser til Polen i første halvdel av oktober, og da har jeg mintes da lille Magda kom hit i 2005. Vi var alle så spente på hvordan det ville bli, og så ble det en polsk lillesøster som jeg senere besøkte i Vilnius.


Så har sittet og lest gjennom bøker og info fra Slovenia og mintes lille Vege som kom et halvt år senere og ble min slovenske lillesøster som vi besøkte i Slovenia. Bare synd at det tross at jordkloden kommunikasjonsmessig blir mindre og mindre er det likevel langt til Polen og Slovenia.



Fra og med i dag skal jeg danse på bordet, for pappa, som er hovedadministrator, har reist på en ukes ferie, og jeg regner med at det kan medføre litt slingringsmonn for meg også, selv om vår trening ikke nå er slik den var de tre første åra da den fylte all våken tid. Nå fyller den fram til ca 19. Deretter er det bare gass og pRoshi.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar