mandag 1. august 2016

Hip-en med hua



Da er Márkomeannu  over – og fy fasan, jeg skulle legge ut en video  av meg der jeg kjekt danser foran scenen. Men så blir det ikke  - jeg mener, en video. For det var lill, bare litt, surt og pappa dro på meg lue – som jeg glemte å rive av meg og kaste slik jeg vanligvis gjør ufrivilling. Dermed danset jeg foran scenen med en stor gråull-lue godt nedover øra, og selv om Emma Margret og Anja præver å overbevise meg om at det er hipt, nekter jeg å legge den videoen ut. Jeg er hipen med hua på den videoen.

På mange måter er after- Márkomeannu flott. Da skjer det gjerne en del spesielle ting, og det dukker gjerne opp noen her. Det er mer ro over ting, inklusive småpraten. I går kom først Isak samuel, så Ida og Niko og til slutt noen jeg ikke kjenner. Men da rømte jeg i seng – underskudd på søvn.

Det er mandag morgen og vi er nesten på tur ut døra og til Danmark. Nå må hipen med hua løpe. Flyplassen neste.

domantrener

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar